Sobre el Portal de Clients
Entra al Portal de Clients des del teu dispositiu.
Introdueix l'adreça de correu electrònic i la contrasenya vinculades a la teva pòlissa.
Se't dirigirà a un codi QR perquè completis el procés de verificació.
Obre la teva aplicació d'autenticació i escaneja el codi QR fent servir aquesta app.
Introdueix el codi de sis dígits de la teva aplicació d'autenticació a la pàgina d'inici de sessió del Portal del Clients.
Ara pots consultar les dades i els documents de la teva pòlissa, incloent-hi informació sobre la renovació.
En el futur, només hauràs d'introduir un nou codi de sis dígits que et proporcionarà l'aplicació d'autenticació. Aquest codi es regenera cada minut.
La contrasenya ha de tenir una longitud d'almenys 8 caràcters. També ha de contenir-ne 3 de les categories següents:
Majúscules (A-Z)
Minúscules (a-z)
Xifres (0-9)
Caràcters especials (-_+=[]{}|:’,?`~”;()!)
Els dos camps de contrasenya han de coincidir.
Pots contactar amb nosaltres per comprovar qualsevol aspecte de la teva pòlissa i sol·licitar documents impresos.
Correu electrònic: envia la teva consulta a sfpost@generalion.es
Telèfon: pots trucar-nos al: 93 489 0635
Si has oblidat la contrasenya, la pots restablir per mitjà de l'enllaç «Has oblidat la contrasenya?» de la pàgina de registre. Això et permetrà restablir la contrasenya del teu compte.
Si tens problemes per registrar-te, comprova les dades que has introduït.
Nosaltres comprovem que les dades introduïdes a «Correu electrònic», «Nom», «Cognom» i «Entrada en vigor de la pòlissa» coincideixin amb les dades que vas facilitar quan vas contractar la pòlissa.
També comprovem que el número de pòlissa estigui actiu.
Quan creïs un compte, també hauràs d'introduir el codi de sis dígits que et donarà l'aplicació d'autenticació.
Una aplicació d'autenticació és una aplicació que proporcionen moltes empreses, com Microsoft, Google i Salesforce (de manera gratuïta). N'hi ha altres de disponibles, algunes de les quals poden ser de pagament. Pot ser que ja facis servir una aplicació d'autenticació per a la feina o per accedir de manera segura a les teves dades en altres llocs.
Utilitzar una aplicació d'autenticació implica que només tu pots accedir a la teva informació confidencial.
Si encara no disposes d'una aplicació d'autenticació, te l'hauràs de descarregar de l'App Store o de Google Play. Només cal una aplicació.
Pots trobar aplicacions d'autenticació si cerques «autenticació» a la teva botiga d'aplicacions. Aquestes aplicacions d'autenticació són gratuïtes.
Dispositius amb Android de Google
- Google Authenticator https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.authenticator2&hl=en
- Microsoft Authenticator https://play.google.com/store/apps/details?id=com.azure.authenticator&hl=en
Dispositius amb iOS d'Apple
- Microsoft Authenticator https://apps.apple.com/us/app/microsoft-authenticator/id983156458
- Google Authenticator https://apps.apple.com/us/app/google-authenticator/id388497605
Des del 12 de març, hem actualitzat el nostre Portal del Clients per afegir-hi autenticació multifactorial. Això garanteix que puguem continuar oferint el màxim grau de seguretat per protegir la teva informació.
Per garantir la seguretat i la protecció de la teva informació, hem millorat els requisits per accedir-hi.
Aquest grau de seguretat addicional continuarà mantenint la teva informació personal protegida y segura.