Queixes i Reclamacions

Posem a la seva disposició el nostre Departament d'Atenció al Client, a través del qual podem ajudar-lo si vol que revisem alguna gestió i/o sinistre. 
 
Si vol presentar una queixa o reclamació, posem a la seva disposició tota la informació que necessita per poder-la presentar: 

GENERALI España de Seguros y Reaseguros, S. A., disposa d'un Departament d'Atenció al Client per atendre i resoldre les queixes i les reclamacions que li presentin els seus clients en relació amb els seus interessos i drets reconeguts legalment. 

Els prenedors, els assegurats, els beneficiaris de contractes d'assegurança, els tercers perjudicats, els partícips i els beneficiaris dels plans de pensions i els drethavents de qualsevol d'aquests poden presentar les seves queixes i reclamacions indistintament: 

  • Al Departament d'Atenció al Client, mitjançant un escrit adreçat al domicili social: Plaza de Manuel Gómez Moreno, 5, 28020, Madrid, o per correu electrònic a reclamaciones.es@generali.com en relació amb els contractes d'assegurança i els plans de pensions.   
     
  • A continuació facilitem el formulari del full de reclamacions.
     
    • Per descarregar el formulari del full de reclamacions en castellà, faci clic aquí.
    • Per descarregar el formulari del full de reclamacions en català, faci clic aquí.
    • Per descarregar el formulari del full de reclamacions en eusquera, faci clic aquí.
    • Per descarregar el formulari del full de reclamacions en gallec, faci clic aquí.

 

  • En cas de disconformitat amb el resultat del pronunciament adoptat per qualsevol de les instàncies esmentades més amunt, el reclamant pot formular la queixa o la reclamació al Servei de Reclamacions de la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions mitjançant un escrit adreçat al domicili de Paseo de la Castellana, 44, 28046 Madrid. 
      
  • A les oficines de Generali hi ha, a la disposició dels clients, el Reglament per a la defensa del client, que regula el funcionament intern de les queixes i les reclamacions, l'activitat i els procediments del Departament d'Atenció al Client. També es pot accedir al reglament en aquest web. 
     
    Reglament per a la defensa del client de GENERALI España de Seguros y Reaseguros, S. A. 
      
  • La normativa legal que regula la protecció del client és la següent:  La Llei 44/2002, de 22 de novembre, de mesures de reforma del sistema financer; l'Ordre ECO/734/2004, d'11 de març, sobre els departaments i serveis d'atenció al client de les entitats financeres; l'Ordre ECC/2502/2012, de 16 de novembre, per la qual es regula el procediment de presentació de reclamacions davant els serveis de reclamacions del Banc d'Espanya, la Comissió Nacional del Mercat de Valors i la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions; la Llei 20/2015, de 14 de juliol, d'ordenació, supervisió i solvència de les entitats asseguradores i reasseguradores i la seva normativa de desenvolupament corresponent.

CONEIX TOTES LES NOSTRES ASSEGURANCES​